Strona 1 z 1

Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 12 Wrz 2011, 10:44
przez Lokatorka
Witam,
Ciekawa jestem jakie zdanie macie Państwo na temat działania naszej administracji. Mnie przede wszystkim oburza bardzo niska jakość usług sprzątania klatek schodowych i ciągły na nich brud! Płacimy przecież niemało za sprzątanie a ciągle jest brudno - przykładowo plamy na schodach zostały zmyte po dwóch miesiącach dopiero po mojej interwencji. W jaki sposób w takim razie i jak często podłogi są myte???

Poza tym właściwie od czasu zebrania wspólnoty w marcu nie została rozwiązana do tej pory kwestia indywidualnych kodów do domofonów, choć obiecywane było wykonanie tego w ciągu kilku tygodni. Jest wrzesień i cisza na ten temat.

Samozamykacze na furtkach - administracja to 'coś' co zamontowała, nazwała samozamykaczami, ale urządzenie w ogóle nie spełnia swojej roli. Kontaktowałam się również w tej sprawie z administracją i mieli urządzenie dostosować tak, aby faktycznie samo zamykało furtki, ale wg mnie nie zmieniło sie zupełnie nic.

To takie najistotniejsze problemy. Piszę to wszystko, bo jestem ciekawa Państwa opinii. Jeśli są podobne, może warto zorganizować jakieś wspólne działanie w tym kierunku, bo indywidualne zgłoszenia do administracji nie przynoszą żadnych efektów.
Pozdrawiam!

Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 12 Wrz 2011, 16:13
przez lokator
pisałem o tym w innym temacie napiszę i tu - sprzedane już jest prawdopodobnie ponad 50% mieszkań, więc jedynym rozwiązaniem problemu z "leniwą" administracją będzie zmiana firmy, ale to chyba można zrobić tylko poprzez wniosek i głosowanie... to już trzeba by się zwrócić do zarządu wspólnoty o pomoc, w końcu to ludzie wybrani by stać po stronie lokatorów

Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 15 Wrz 2011, 10:45
przez MAZS
Zgadzam sie ze wszystkimi Pani uwagami, sam dołożyłbym jeszcze kilka. Z przyjemnością wezmę udział w zebraniu.

Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 08 Paź 2011, 09:56
przez jojo
firma ktora nas obdluguje ma nas totalnie w du...mozna dzwonic prosic, wyzywac - nic to nie daje,jest wiele usterek do poprawienia na gwarancji - nic z tym nie robia.problem zostanie a z czasem minie gwarancja i bedziemy robic to na nasz koszt.osobiscie zglaszalem dwie usterki 4 mce temu nic z tym nie zrobili.posadzili kobiete przy tel ktora przyjmuje usterki i milo gwarantuje za przekazuje komu trzeba i na tym koniec JESTEM ZA ZMIANA ADMINISTRACJI NA INNA.ta wybral deweloper bo byla najtansza i to mu pasowalo oddal budynek i narazie.ZASTANOWCIE SIE MIESZKANCY PRZED NASTEPNYM ZEBRANIEM O ZMIANIE ADMINISTRATORA - WIEM OD WIELU SASIADOW ZE SA ZA...

Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 08 Paź 2011, 09:58
przez jojo
SPRZATACZKA MASAKRA - BRUD SMROD - 1 OSOBA NA TAKI BUDYNEK - CHORE.WINDY PODLOGI SYF TOTALNY - WSTYD ZAPROSIC GOSCI - CZYSCIEJ W BUDYNKACH KOMUNALNYCH

Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 08 Paź 2011, 17:10
przez lokator
usterki dotyczące mieszkania to raczej zgłasza się do biura budowy, bo oni się tym zajmują a nie do administracji...

co do pomysłu zmiany firmy administrującej - jestem jak najbardziej za


Re: Bardzo niski poziom obsługi administracyjnej

PostWysłany: 13 Paź 2011, 06:55
przez PROXY
jeśli chodzi i o sprzatanie klatek to chciałbym zaznaczyć że "BRUD SMROD" robią takze sami właściciele mieszkań czy fachowcy przez nich wynajeci do wykonczenia mieszkania. Przecież że bedzie ona sprzatała po kimś tynku wynoszonego z mieszkania rozniesionego po calej klatce i windzie...